Els viatges del Sr. Fou

De fa un temps ençà m'estic aficionant a la literatura juvenil que ha quedat una mica oblidada; llibres que han quedat descatalogats i que només es troben en mercats i botigues d'ocasió o en biblioteques. 

He pensat en compartir aquestes troballes que poden resultar sorprenents per a qualsevol a qui estimi la lectura, especialment en aquest moment en que les temàtiques s'han diversificat molt però sovint buscant un filó comercial i no tant la qualitat literària.

Espero que gaudiu dels títols que us anirà presentant el Sr. Fou, heroi del temps, capaç de viatjar al passat sense patir cap nostàlgia.

K


Los viajes del Sr. Fou

Desde hace un tiempo me estoy aficionando a la literatura juvenil que ha quedado un poco olvidada; libros que han quedado descatalogados y que sólo se pueden encontrar en mercados y tiendas de ocasión o en bibliotecas.

He pensado en compartir estos descubrimientos que pueden resultar sorprendentes para cualquiera que ame la lectura, especialmente en este momento en que las temáticas se han diversificado tanto, pero a menudo buscando el éxito comercial y no tanto la calidad literaria.

Espero que difrutéis de los títulos que os irá presentando el Sr. Fou, héroe del tiempo, capaz de viajar al pasado sin sufrir ningún tipo de nostalgia.

K

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada